>
29.5 C
Bucharest
Tuesday, September 26, 2023
HomeCategoriiTehnologii si InvestitiiMMA - Cum își planifică ONE Championship din Asia extinderea spre vest

MMA – Cum își planifică ONE Championship din Asia extinderea spre vest

Date:

Related stories

HEROES MMA: Dan Tudoran vs Mario Geler

Heroes Fighting League Dan Tudoran, sportivul din Popesti Leordeni revine...

BKFC, noul sport de luptă de contact cu cea mai rapidă dezvoltare!

Ce este BKFC - Bare Knuckle Fighting Championship? Bare Knuckle...

MMA UFC 289: Nunez vs Aldana & Diana Belbita vs Maria Oliveira

Cât au câștigat luptătorii de MMA în UFC 289:...

TOP 10: Cine este cel mai bine plătit sportiv din lume în 2022-2023?

TOP 10: Cine este cel mai bine plătit sportiv din lume în 2022-2023? Cine sunt cei mai bine platiti sportivi in ultimul an?

MMA – Diana Belbita “THE WARRIOR PRINCESS” returns to the UFC octagon.

MMA - Diana Belbita "THE WARRIOR PRINCESS" returns to the UFC octagon. When will Diana Belbita fight again in the UFC - Ultimate Fighting Championship?

Asigurare RCA

Asigurare RCA online!pint.ro%20

În timp ce ONE Championship își face debutul pe Amazon Prime și se pare că are în vedere o IPO, SportsPro analizează modul în care o organizație de MMA ale cărei rădăcini sunt ferm în Asia își îndreaptă atenția către SUA.

MMA – ARTE MARTIALE MIXTE

Fondată în 2011, ONE Championship, cu sediul în Singapore, se mândrește de mult timp să se refere la sine drept cea mai mare proprietate media sportivă la nivel mondial din istoria Asiei.

Dar, concentrându-se inițial pe piața sa de origine, organizând evenimente pe tot continentul în țări precum Filipine, China și Japonia, compania de arte marțiale mixte (MMA) a căutat din ce în ce mai mult către SUA pentru a alimenta următoarea etapă a creșterii sale, în ciuda țara găzduind principalul UFC și alte proprietăți MMA, cum ar fi Professional Fighters League (PFL).

Cu ultimele rapoarte care indică faptul că ONE are în vedere o ofertă publică inițială (IPO) în SUA, SportsPro analizează modul în care o organizație ale cărei rădăcini sunt ferme în Asia și-a planificat expansiunea spre vest.

Planuri în așteptare
ONE, care a strâns peste 500 de milioane de dolari până în prezent, inclusiv investiții de la Temasek Holdings, fondul suveran de investiții din Singapore, a purtat discuții despre primul său eveniment din SUA încă din 2019, după ce și-a asigurat prima afacere de difuzare pe piață cu un an mai devreme. Organizația s-a asigurat chiar că cel de-al 100-lea eveniment al său a avut loc la primele ore ale dimineții în Japonia, astfel încât să poată difuza în timpul prime time în SUA pe TNT de la Turner Sports.

Cu toate acestea, debutul planificat al ONE în SUA a fost amânat când Covid-19 a distrus calendarul sportiv, punând, de asemenea, sustenabilitatea modelului de afaceri al promoției din nou în lumina reflectoarelor.

În 2021, a fost dezvăluit că ONE a înregistrat pierderi de 130 milioane USD (93,5 milioane USD) în 2019, în ciuda veniturilor record de 62,4 milioane USD (44,9 milioane USD), în mare parte din cauza cheltuielilor mari de marketing. Pierderile acumulate au ajuns, de asemenea, la 305 milioane USD (219 milioane USD) până la sfârșitul acelui an.

ONE founder and chief executive Chatri Sityodtong
ONE founder and chief executive Chatri Sityodtong

Chatri Sityodtong, fondatorul și directorul executiv al ONE, a refuzat să minimizeze ambițiile organizației. În ciuda reducerii semnificative a locurilor de muncă în timpul pandemiei, ca parte a încercărilor de eficientizare a operațiunilor, el a spus că promoția este „pregătită să investească 1 miliard de dolari” pentru a-și susține creșterea.

„Dacă aveți o organizație slabă, concentrată și aveți un bilanț mare, credem că acesta este cel mai bun mod de a naviga în aceste vremuri incerte”, a spus el pentru SportsPro în 2020.

„Sunt sfâșiat pentru că, pe de o parte, avem bilanțul pentru a continua să creștem agresiv, dar, pe de altă parte, lumea trece printr-o perioadă cu adevărat extraordinară și este înțelept să fim prudenti.”

Sityodtong a adăugat că ONE are „mulți ani de numerar în bilanț”, iar compania a fost în măsură să „navigheze foarte agresiv” în urma pandemiei.

MIXED MARTIAL ARTS

O afacere publică
Rapoartele conform cărora ONE avea în vedere să iasă la bursă au apărut pentru prima dată în februarie 2021. Opțiunile de pe masă au inclus fuziunea cu o companie de achiziții cu scop special (SPAC). La acea vreme, publicarea pe ruta SPAC ar fi făcut din ONE cea mai remarcabilă proprietate sportivă pentru a face acest lucru.

Compania-mamă a promotorului, Group One, a adus Credit Suisse și Goldman Sachs pentru a ajuta la mutare, în timp ce se presupune că au avut loc discuții preliminare cu diferite SPAC fără nume. Au fost luate în considerare și alte investiții private, care ar fi făcut ca susținătorii să se alăture unor firme de capital de risc Sequoia Capital.

Pe măsură ce lumea a trecut la „noua normalitate”, în iunie 2021, ONE a vorbit despre o potențială listare publică după ce doi directori – Derek Lau și Fock Wai Hoong de la Temasek – au părăsit compania.

Nedescurajat de plecări, președintele Group One, Hua Fung Teh, a insistat că au fost făcute pentru a ajuta promovarea să accelereze pregătirile pentru o ofertă publică inițială (IPO).

„Ca parte a planurilor noastre pentru o listă publică, luăm o serie de măsuri tehnice pentru a ne asigura că avem structura de guvernanță potrivită pentru diferite jurisdicții, inclusiv SUA”, a spus Teh într-un comunicat.

„Temasek și Heliconia Capital rămân pe deplin implicate și susținând direcția noastră strategică.”

De atunci a existat puține mișcări de atunci, dar Bloomberg a raportat săptămâna trecută că ONE își mută baza legală de domiciliu din Singapore în Insulele Cayman înainte de o potențială IPO.

UFT – ULTIMATE FIGHTING TOURNAMENT – MMA ROMANIA

Aprofundarea în SUA
Gama de investitori ai ONE a avut un sentiment din ce în ce mai occidental. În decembrie anul trecut, a strâns 150 de milioane de dolari într-o rundă de finanțare prin capitaluri proprii condusă de Guggenheim Investments, cu sediul în New York, și Qatar Investment Authority (QIA), oferind companiei o evaluare de peste 1 miliard de dolari.

Eforturile ONE de a-și crește audiența nord-americană au dus, de asemenea, la eliminarea Amazon Prime Video pe Turner pentru a deveni partenerul exclusiv de difuzare al promoției în SUA și Canada. Acordul, despre care Sityodtong a declarat pentru Forbes că valorează opt cifre, va permite serviciului de streaming să difuzeze 12 evenimente live anual, începând cu meciul de vineri din Singapore între Adriano Moraes și Demetrious Johnson.

În ceea ce privește mult așteptatul său debut în SUA, Sityodtong a mai spus într-un interviu acordat Forbes că ONE plănuiește să organizeze primul său eveniment în țară în prima jumătate a anului viitor, adăugând că promoția se așteaptă să aibă mai multe carduri în SUA în 2023.

În ceea ce privește o IPO pentru, în teorie, să pornească expansiunea ONE în afara Asiei, Bloomberg raportează că nu a fost stabilită o dată fermă și că alte opțiuni de finanțare rămân în joc.

Dar dacă ONE chiar se gândește serios să aterizeze în sfârșit Stateside în 2023, publicarea acolo în viitorul apropiat pare să fie esențială pentru ambițiile sale.

„Ne uităm mereu la diferite oportunități din întreaga lume pentru expansiune globală”, a declarat Sityodtong pentru Forbes. „Nu pot confirma sau infirma acel zvon [IPO], dar pot doar să spun că căutăm mereu în mod activ… căutăm mereu diverse oportunități pentru a ne accelera creșterea.”

ASIA , BROADCAST & OTT , FINANȚE ȘI INVESTIȚII , INVESTIȚII , DREPTURI MEDIA , MMA , AMERICA DE NORD

Articol preluat de pe www.SportsPro.Media.com – How Asia’s ONE Championship is plotting its westward expansion – SportsPro (sportspromedia.com)

Subscribe

- Never miss a story with notifications

- Gain full access to our premium content

- Browse free from up to 5 devices at once

Latest stories

pint.ro%20

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here