>
2.6 C
Bucharest
Friday, December 6, 2024
HomeStudiiTV sau Online Streaming? Audiența online depășește televiziunea prin cablu pentru prima...

TV sau Online Streaming? Audiența online depășește televiziunea prin cablu pentru prima dată în SUA

Date:

Related stories

MMA Transilvania, salba de medalii la Campionatul National de Kempo

MMA Transilvania - Campionatul National de Kwempo K1

ISKA Kickboxing: Tudor Cimpean de la MMA Transilvania revine cu 2 medalii de la Campionatul Mondial

ISKA Kickboxing: Tudor Cimpean de la MMA Transilvania revine în România cu 2 medalii de la Campionatul Mondial ISKA.

MMA: Gala HEROES 8 “Cușca cu Lei” este 𝘚𝘖𝘓𝘋 𝘖𝘜𝘛!

MMA BUCURESTI: Gala HEROES 8 - Heroes Fight League “Cușca cu Lei” de luni 16 octombrie 2023 este 𝘚𝘖𝘓𝘋 𝘖𝘜𝘛!

HEROES MMA: Dan Tudoran vs Mario Geler

Heroes Fighting League Dan Tudoran, sportivul din Popesti Leordeni revine...

BKFC, noul sport de luptă de contact cu cea mai rapidă dezvoltare!

Ce este BKFC - Bare Knuckle Fighting Championship? Bare Knuckle...

Asigurare RCA

Asigurare RCA online!pint.ro%20

Streaming-ul revendică locul 1, pentru prima dată, în iulie 2022, în SUA.

Potrivit noului raport Ofcom, tinerii se uită la televizor de șapte ori mai puțin decât cei peste 65 de ani

Se pare că era doar o chestiune de timp înainte ca streamingul să depășească cel puțin o formă de TV convențională, iar acum acel moment a sosit.

Datele Nielsen indică faptul că audiența de televiziune în streaming în SUA a depășit cablul pentru prima dată în luna iulie. Aproximativ 34,8 la sută din timpul de vizionare a mers la emisiuni pe serviciile de internet, sau puțin mai mult decât 34,4 la sută pentru cablu. Online-ul nu au depășit încă televiziunea tradițională în ansamblu (transmisiunile reprezentau încă 21,6 la sută), dar este clar că videoclipurile online captează mai multă atenție.

Schimbarea a fost ajutată de o serie de lansări majore.

Netflix a avut cea mai mare parte de timp de streaming (8 la sută) datorită în mare parte cererii pentru Stranger Things 4. Cu toate acestea, Hulu a revendicat și un record de 3,6 la sută datorită Only Murders in the Building și The Bear. Între timp, Amazon Prime Video a prosperat cu 3% cu ajutorul celui de-al treilea sezon al The Boys și The Terminal List. YouTube și YouTube TV au câștigat combinate 7,3 la sută.

TV VS ONLINE STREAMING 2022 - NIELSEN
TV VS ONLINE STREAMING 2022 – NIELSEN

Dependența “Cablului” de sport a jucat și ea un rol. În timp ce audiența generală medie a scăzut cu 8,9 la sută de la un an la altul, vizionările sportive au scăzut cu 34 la sută. Televiziunea prin Satelit s-a descurcat și mai rău, cu o scădere generală de 9,8% și 41% pentru sport.

Nu este sigur că streaming-ul va păstra acest impuls. Totuși, aceasta reprezintă o etapă semnificativă care ar putea afecta conținutul pe care îl vedeți. Creatorii și furnizorii de televiziune știu acum că sunt mai multe șanse să vizionezi online decât să butonezi canalele prin cablu.

Nu vă mirați dacă mai mulți bani sunt direcționați către emisiuni care sunt în principal sau exclusiv online!

Sursa: engadget.com

Pe fondul încetinirii noului conținut de la televiziunea tradițională și al reducerii programelor sportive, streaming-ul a câștigat cea mai mare pondere a vizionărilor TV din SUA în iulie – prima dată după patru luni consecutive în care a atins noi cote maxime de audiență. Pe lângă faptul că a susținut cea mai mare cotă de spectatori în timpul lunii, publicul a vizionat o medie de 190,9 miliarde de minute de conținut transmis în online pe săptămână – depășind cu ușurință cele 169,9 miliarde de minute pe care publicul le-a vizionat în perioada de blocare a pandemiei din aprilie 2020.

Excluzând săptămâna din decembrie 27, 2021, cele cinci săptămâni din iulie 2022 reprezintă săptămânile cu cel mai mare volum de streaming înregistrate, conform măsurătorilor Nielsen.

Pe lângă schimbarea cotelor de spectatori, utilizarea totală a televizoarelor în timpul lunii a fost practic identică cu cea din iunie, precum și cu cea din iulie 2021. Tendințele continuă să evidențieze faptul că, cu alte variabile menținute constante, americanii își extind consumul de streaming și platformele pe care le utilizează.

În general, utilizarea streamingului a crescut cu 3,2% față de iunie. De la an la an, volumul de streaming a crescut cu 22,6%, crescându-și ponderea de utilizare cu 6,5 puncte. În iulie, Prime Video, Hulu, Netflix și YouTube au atins din nou noi culmi. Netflix a câștigat 8% cotă, sporit de cele aproape 18 miliarde de minute de Stranger Things pe care spectatorii le-au vizionat, completate de cele aproape 11 miliarde de minute de vizionare combinată a Virgin River și The Umbrella Academy. Filmele The Grey Man și The Sea Beast au contribuit cu peste 5 miliarde de minute. Cota record a lui Hulu a fost ajutată de noul sezon din Only Murders in the Building și The Bear, care au combinat 3 miliarde de minute vizionate. Distribuția 3.0 a Amazon Prime Video a fost determinată de noul serial The Terminal List și de noile episoade din The Boys, care a acumulat peste 8 miliarde de minute de vizionare.

Și cu atât de mult conținut care intră în spațiul de streaming, atât de la jucători puri, cât și de la companiile media tradiționale, merită să subliniem impactul conținutului din MVPD-uri digitale (de exemplu, Hulu Live, YouTube TV) și al aplicațiilor tradiționale prin cablu (Comcast, Charter/Spectrum) . Acest conținut reprezintă acum 11,2% din streaming și 3,9% din utilizarea totală a televizorului.

Difuzarea, cu o cotă de 21,6% în televiziune, a scăzut cu 3,7% în volum comparativ cu luna trecută, reprezentând o scădere de 0,8 puncte de cotă. De la an la an, schimbarea comportamentului de vizionare este mai evidentă, deoarece vizionarea transmisiei a scăzut cu 9,8% pentru o pierdere de 2,3 puncte de cotă. Având în vedere sfârșitul playoff-urilor NHL și NBA în iunie, scăderea cu 41% a vizionărilor de sport a fost un factor în scădere. De anul trecut, când a existat un conținut olimpic pe lângă NHL și NBA, scăderea a fost de 43%.

Din iunie 2022, utilizarea cablului a scăzut cu 2%, rezultând o pierdere de 0,7 puncte de cotă. Din iulie anul trecut, utilizarea cablului a scăzut cu 8,9% și cu 3,3 puncte de cotare. Interacțiunea cu genurile de cablu a fost destul de neregulată în iulie, sporturile înregistrând cea mai mare scădere – scăzând cu 15,4% pentru lună și cu 34% față de un an în urmă.

Graficele de mai jos oferă o macroanaliză lunară a modului în care consumatorii accesează conținutul pe platformele cheie de difuzare a televiziunii, inclusiv Broadcast, Streaming, Cable și alte surse. Include, de asemenea, o defalcare a distribuitorilor de streaming majori individuali. Graficul în sine arată ponderea pe categorii și a utilizării totale a televiziunii de către distribuitorii individuali de streaming.

TV - SHARE - NIELSEN 2022
TV – SHARE – NIELSEN 2022
STREAMING - NIELSEN 2022
STREAMING – NIELSEN 2022

Sursa: nielsen.com

TV sau Online – Televiziune sau OTT (Over the Top)

Ofcom (Office of Communications) – care supraveghează serviciile TV, radio și internet din Marea Britanie, spune că, în medie, telespectatorii cu vârsta între 16 și 24 de ani petrec mai puțin de o oră pe zi uitându-se la televizor.

Cifrele fac parte din studiul anual al organizației privind tendințele media și online din Marea Britanie. La începutul acestui an, raportul lor despre copii a analizat „multi-screening”, rețelele sociale și știrile false.

Ei spun că motivul pentru aceasta este popularitatea tot mai mare a serviciilor de streaming precum Netflix, Disney+ și Amazon Prime la spectatorii mai tineri.

În raportul său anual Media Nations, Ofcom a spus că tinerii cu vârste între 16 și 24 de ani petrec doar 53 de minute uitându-se la televizor în fiecare zi.

Între timp, persoanele în vârstă de 65 de ani și peste petrec în medie puțin mai puțin de șase ore uitându-se la televizor zilnic.

De asemenea, au descoperit că 90% dintre tinerii cu vârsta între 18 și 24 de ani se îndreaptă direct către un serviciu de streaming atunci când caută ceva de vizionat, în loc să pornească televizorul.

Ei spun că acest „decalaj generațional” în obiceiurile de vizionare este mai mare decât a fost vreodată.

Raportul mai spune că aproximativ una din cinci case din Marea Britanie are acces la cele trei dintre cele mai mari servicii de streaming – Netflix, Disney+ și Amazon Prime.

Cu toate acestea, ei au descoperit că creșterea costului vieții avea un impact – întrucât numărul de gospodării care se abonau la cel puțin un serviciu de streaming a scăzut, deși majoritatea acestor oameni au spus că plănuiesc să se aboneze din nou la un moment dat în viitor.

Tu ce preferi? Preferi să te uiți la televizor sau să folosești servicii de streaming? Spune-ți părerea în votul nostru de mai jos și spune-ne în comentarii ce crezi.

[mc4wp_form id=”351″]

TV ONLINE, ONLINE STREAMING, CABLU TV, BROADCAST TV, STREAMING ONLINE, LIVE TV, LIVE ONLINE, TRANSMISIUNE LIVE, LIVE

Subscribe

- Never miss a story with notifications

- Gain full access to our premium content

- Browse free from up to 5 devices at once

Latest stories

pint.ro%20

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here