FOTBAL: AC Milan a încheiat o extindere a sponsorizării echipamentului cu compania Emirates pentru o valoare de “175 de milioane de euro”

FOTBAL: AC Milan a încheiat o extindere a sponsorizării echipamentului cu compania Emirates pentru o valoare de "175 de milioane de euro"

0
112
AC Milan a încheiat o extindere a sponsorizării echipamentului cu compania Emirates pentru o valoare de
AC Milan a încheiat o extindere a sponsorizării echipamentului cu compania Emirates pentru o valoare de "175 de milioane de euro"

AC Milan a încheiat o extindere a sponsorizării echipamentului cu compania Emirates pentru o valoare de “175 de milioane de euro”

Sponsorshipul este o formă de publicitate în care o companie sau o organizație își asumă responsabilitatea finanțării sau sprijinirii unei persoane, unui eveniment, unei activități sau unei organizații într-un mod care poate fi benefic atât pentru sponsor cât și pentru beneficiarul sponsorizării.

Gigantii italieni de fotbal au luat angajamentul de a-și crește profilul în Orientul Mijlociu și au anunțat planuri de a deschide un birou în Dubai.

AC MILAN – HOME KIT – ECHIPAMENT – SPONSORSHIP – EMITARES

AC Milan și Emirates au ajuns la un acord de prelungire a parteneriatului principal, care va menține transportatorul aerian din EAU ca principal sponsor al tricourilor echipei de fotbal italiene și ca companie aeriană oficială.

Logoul Emirates va fi în continuare prezent pe fața tricourilor AC Milan, iar compania va obține, de asemenea, o vizibilitate de marcă importantă la stadionul San Siro, acasă al clubului.

Despre suma acordată pentru reînnoirea acestui parteneriat nu s-a dat publicității, însă conform rapoartelor ziarului italian Tuttosport, valoarea acestuia este între 30 și 35 de milioane de euro pe an, totalizând 175 de milioane de euro în șase ani, până în 2028.

Scopul principal al sponsorshipului este de a construi o relație puternică între sponsor și publicul țintă al acestuia, prin intermediul promovării de produse sau servicii și a creării de oportunități de marketing și publicitate.

Noul acord prevede ca AC Milan să își îmbunătățească profilul în Orientul Mijlociu și să deschidă un birou nou în Dubai.

“Suntem foarte mândri să prelungim parteneriatul nostru cu Emirates și să construim mai departe relația cu cea mai mare companie aeriană internațională din lume”, a declarat Casper Stylsvig, șeful pentru venituri al AC Milan.

“La fel ca Emirates, AC Milan este angajat să întărească legătura cu publicul nostru global și să continuăm să facem acest lucru alături de o marcă care este capabilă să lege lumea de la centrul ei global din Dubai ne face pe toți foarte mândri.

“Cu acest nou acord, AC Milan și Emirates vor fi alături unul de celălalt timp de aproape două decenii, un mărturie a puterii și adâncimii relației noastre unice”.

Sir Tim Clark, președintele Emirates, a adăugat: “Am fost susținători devotați ai clubului de peste 15 ani și în această nouă etapă a relației noastre lucrăm îndeaproape cu AC Milan la oportunități inovatoare pentru a prezenta cele mai bune aspecte ale fiecărei marci.

“Parteneriatul nostru cu clubul completează, de asemenea, investițiile profunde pe care le-am făcut în Italia în ultimul deceniu, ca parte a angajamentului nostru continuu de a sprijini clienții noștri și afacerile și comunitățile pe care le servim prin cele patru puncte de trecere italiene pe care le avem”.

Sponsorshipul este benefic atât pentru sponsor cât și pentru beneficiarul sponsorizării.

Ce este sponsorshipul?

AC MILAN, FLY EMIRATES, MARKETING, FIFA, TIM CLARK, CASPER STYLSVIG, SAN SIRO, MILANO, EUROPA, FOOTBAL, SOCCER, SPONSORSHIP, SPONSORSHIP & MARKETING

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here