Ultimate Fighting Championship a stabilit ceea ce se spune a fi o premieră pentru industria sportului, ajungând la un acord cu start-up-ul de tehnologie Fabacus pentru a lansa un program global de recompense pentru consumatori pentru fanii care achiziționează produse cu licență UFC.
Fabacus susține programul de recompense pentru fani UFC „primul de acest fel”, intermediat de IMG
Printr-un acord intermediat de agenția IMG, care reprezintă exclusiv promovarea artelor marțiale mixte, platforma Fabacus – care conectează proprietarii de mărci globale cu consumatorii lor – va furniza tehnologia pentru a le permite fanilor din întreaga lume să răscumpere o serie de experiențe, recompense exclusive UFC, și conținut VIP.
Start-up-ul de tehnologie Fabacus Tuesday a încheiat un parteneriat cu UFC, cea mai importantă organizație de arte marțiale mixte din lume, pentru a lansa un program global de recompense pentru consumatori pentru fanii care achiziționează produse cu licență UFC.
Fabacus va oferi UFC capacitatea de a se implica unul la unu cu cei 625 de milioane de fani din întreaga lume, oferindu-le acces la programul inovator.
Programul de răscumpărare a recompenselor va include noul partener exclusiv de ținute și îmbrăcăminte al UFC, VENUM, împreună cu alte mărci emblematice care vor participa mai târziu în cursul anului, într-un multiple de categorii.
Andrew Xeni, CEO și fondator Fabacus, a declarat: „Suntem încântați că UFC a ales Fabacus pentru a îmbogăți și mai mult experiența fanilor UFC din întreaga lume. Credem că este prima dată când un licențiator global poate organiza o campanie în acest mod unic, simultan în mai mulți parteneri, categorii și teritorii, oferind experiențe personalizate fanilor care își cumpără produsele licențiate. Platforma noastră a fost dezvoltată pentru a stabili relații din ce în ce mai strânse între mărci, partenerii acestora și consumatori. Suntem încântați să facem parte din ceva care va aduce beneficii tuturor părților.”
Matthew Primack, SVP Licensing, IMG, a comentat: „IMG a ajutat UFC să atingă noi niveluri de implicare a consumatorilor prin produse de consum licențiate. Oferind fanilor UFC recompense pentru achiziționarea unui produs autentic, marca UFC este îmbunătățită, în timp ce fanii sunt apreciați pentru sprijinul acordat. Acest lucru se realizează printr-un program inovator de recompense experiențiale conceput și furnizat în colaborare cu Fabacus. Primele campanii live de răscumpărare UFC au dat rezultate impresionante și așteptăm cu nerăbdare să explorăm mai multe experiențe de îmbunătățire a mărcii și de valoare adăugată pentru clienții noștri în viitor.”
Consumatorilor li se va oferi posibilitatea de a răscumpăra recompense prin Acoustix, furnizorul de muzică și aplicații media UFC Ultimate Sound, care va juca un rol vital în programul de recompense.
Andrew Xeni a înființat Fabacus în 2016 pentru a aduce modalități inovatoare de lucru în peisajul comerțului cu amănuntul și al licențelor. De atunci, Fabacus a crescut din ce în ce mai mult, lucrând cu o comunitate de parteneri în creștere și stabilind un sediu global în Soho Square, Londra.
Despre Fabacus
Fabacus este un furnizor global de tehnologie cu un serviciu de date unic conceput pentru a transforma digital industria de licențiere. Afacerea a fost fondată de antreprenorul de tehnologie și retail Andrew Xeni și este susținută de o serie de instituții financiare, inclusiv iNovia Partners, condusă de fostul CFO Google Patrick Pichette, precum și de fondatorul New Look, Tom Singh.
Despre IMG
IMG este un lider global în sport, modă, evenimente și media. Compania gestionează unii dintre cei mai mari sportivi și iconițe ale modei din lume; deține și operează sute de evenimente live anual; și este un producător și distribuitor independent de top de sport și media de divertisment. IMG este, de asemenea, specializat în acordare de licențe, antrenament sportiv și dezvoltarea ligii. IMG este o subsidiară a Endeavour, o companie globală de sport și divertisment.