FORMULA 1: Bitdefender, una dintre cele mai de succes companii de IT din România, a semnat un parteneriat cu Scuderia Ferrari.
Bitdefender, una dintre cele mai de succes companii de IT din România, deţinută de familia Talpeş şi de un fond de investiţii, a semnat un parteneriat cu Scuderia Ferrari în Formula 1.
Logo-ul companiei românești va fi prezent pe căștile piloților și pe mașini
Prin acest parteneriat multianual Bitdefender devine partenerul global de securitate cibernetică al Scuderiei Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1. Compania italiană va explora și evalua produsele și serviciile de securitate cibernetică Bitdefender pentru a le include în activitatea sa.
Parteneriatul aduce Bitdefender într-o companie selectă de supercompanii care au parteneriate cu echipe din Formula 1, precum Shell, Snapdragon sau Amazon.
FORMULA 1
Începând cu Marele Premiu de la Singapore 2022, Bitdefender va afișa logoul companiei pe căștile piloților Ferrari, precum și pe monopostul F1-75 condus de Charles Leclerc și Carlos Sainz și, din 2023, pe costumele de curse și uniformele echipei.
„Suntem încântaţi să fim în acest nou parteneriat cu Bitdefender, cu care împărtăşim valori precum cel mai înalt nivel de eficienţă tehnologică, căutarea excelenţei în performanţă şi o cultură a securităţii. Este o plăcere să ne putem baza pe un partener de încredere precum Bitdefender, o companie inovatoare şi foarte apreciată pentru profesionalismul şi fiabilitatea sa”, a declarat Mattia Binotto, Team Principal şi Managing Director, Scuderia Ferrari.
„Bitdefender împărtăşeşte cu Scuderia Ferrari o moştenire a excelenţei şi o experienţă demonstrată în construirea de tehnologii inovatoare de ultimă generaţie pentru a obţine rezultate câştigătoare. Atunci când fiecare secundă contează, doar cele mai avansate maşini câştigă curse pe circuit şi doar cea mai avansată tehnologie are puterea de a preveni, apăra şi răspunde eficient la atacurile cibernetice. Parteneriatul cu Scuderia Ferrari, cea mai emblematică echipă de Formula 1, se potriveşte în mod natural pentru Bitdefender. Aşteptăm cu nerăbdare să accelerăm notorietatea brandului, în timp ce rămânem concentraţi pe furnizarea de protecţie de ultimă generaţie pentru clienţii noştri din întreaga lume, în materie de securitate cibernetică”, a declarat Florin Talpeş, cofondator şi CEO al Bitdefender.
SPONSORSHIP & SPORT MARKETING