-0.6 C
Bucharest
Monday, January 30, 2023
HomeCategoriiStiriUFC testează tehnologia 4D Sight AI pentru reclame dinamice pe pânza ''ringului...

UFC testează tehnologia 4D Sight AI pentru reclame dinamice pe pânza ”ringului de luptă”

Date:

Related stories

FOTBAL: Cristiano Ronaldo a primit o ofertă în valoare de 200 milioane de euro pe an.

Cristiano Ronaldo a primit o ofertă de la clubul saudit Al-Nassr pentru a semna un contract pe trei ani, în valoare de aproximativ 200 de milioane de euro pe an.

MMA Bucuresti: TOP 10 Cluburi Sportive si săli de MMA in Bucuresti

MMA Bucuresti: TOP 10 Cluburi Sportive si săli de MMA in Bucuresti

MMA: Cine sunt câștigătorii galei HEROES 6 din București?

MMA: Cine sunt câștigătorii galei HEROES 6 din București?

GAMING: Street Fighter 6 este conceput pentru a fi un joc de lupte pe care oricine il poate juca.

GAMING: Street Fighter 6 este conceput pentru a fi un joc de lupte pe care oricine il poate juca.

ENTORSĂ: Cum recunosc o entorsă și ce trebuie să fac în cazul unei accidentări?

ENTORSĂ: Cum recunosc o entorsă și ce trebuie să fac în cazul unei accidentări? Cum pot să mă recuperez mai repede? Tratament rapid entorse
spot_imgspot_img

Tehnologia bazată pe cloud ar putea facilita deținătorilor de drepturi să localizeze sponsorizările difuzate.

Ultimate Fighting Championship (UFC) lucrează cu firma de tehnologie de difuzare 4D Sight pentru a insera digital siglele sponsorului pe pânza Octagon, deschizând potențial calea pentru parteneriate comerciale localizate mai profitabile.

  • 4D Sight tech has been successfully used in esports
  • UFC 278 marks its debut in a major live sports broadcast

Tehnologia de viziune computerizată bazată pe cloud de la 4D Sight permite inserarea graficelor statice sau dinamice într-o transmisie în direct fără limitare a unghiurilor sau plasării camerei.

Tehnologia a fost folosită anterior în evenimente sportive majore, iar compania susține că metoda sa minimizează riscul de întrerupere în timpul unei difuzări și deranjarea telespectatorilor.

„În prezent, există o mulțime de tehnologie care să încerce să pună la îndoială mărcile care doresc ca logo-ul lor să fie aruncat în aer digital pe ecran în timpul unui mare eveniment sportiv”, a declarat Erhan Ciris, directorul executiv al 4D Sight. „Problema este [că] controlul calității nu există, cu lucruri constante, cum ar fi glitching-ul și ruperea ecranului, atunci când cineva de pe ecran se întâmplă să se afle în apropierea unui logo.

„Ceea ce am făcut cu adevărat este să creăm o modalitate de a îmbunătăți experiența spectatorului, prezentând oportunități de branding care sunt native, dar neintruzive pentru spectator.”

Prima degustare a platformei într-un cadru sportiv major va fi difuzarea în limba spaniolă din America Latină a UFC 278 pe platforma de streaming UFC Fight Pass. Logo-ul Stake.com, partenerul oficial de pariuri al organizației de arte marțiale mixte (MMA) din America Latină și Asia, va fi inserat în prezentare.

„UFC a încercat și a descoperit că nu putem folosi niciuna dintre tehnologiile tradiționale și mature pentru a plasa digital siglele partenerilor noștri în emisiunile noastre”, a declarat Alon Cohen, vicepreședinte senior, cercetare și dezvoltare la UFC.

„Aceste tehnologii sunt în amonte și folosesc senzori atașați camerelor. Din mai multe motive, aceasta nu a fost o soluție viabilă pentru noi. Aveam nevoie de o soluție în aval – una care ar putea plasa logo-uri pe pânza Octagon folosind o soluție la nivel de difuzare.

„4D Sight este singura platformă care ne poate oferi această tehnologie și suntem mândri să lucrăm cu ei pentru a produce această implementare inedită în sportul [în viața reală].”

Sursa: UFC trials 4D Sight AI tech for dynamic ads on Octagon canvas – SportsPro (sportspromedia.com)

Subscribe

- Never miss a story with notifications

- Gain full access to our premium content

- Browse free from up to 5 devices at once

Latest stories

spot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here