JOCURI ONLINE: Jocurile Netflix au fost descărcate „de peste 20 de milioane de ori”
Netflix a investit o mulțime de timp și bani în produsele sale de jocuri video în ultimii ani – dar până în prezent, consumatorii au trecut cu vederea această parte.
Date noi au dezvăluit că 1,7 milioane de abonați Netflix interacționează zilnic cu jocurile serviciului. Asta echivalează cu mai puțin de 1% din cei 221 de milioane de abonați Netflix, potrivit CNBC.
GAMES: Netflix își lansează propriul studio de jocuri video.
Cifrele furnizate de Apptopia, un instrument global de urmărire a aplicațiilor, arată că jocurile Netflix au fost descărcate de 23,3 milioane de ori. Acest număr este egal cu aproximativ 10% dintre abonații Netflix. Cu toate acestea, este posibil ca mulți utilizatori să fi descărcat mai multe tipuri de jocuri.
În ciuda acestui fapt, Netflix rămâne ambițios în sfera jocurilor.
Netflix a citat anterior Epic Games și TikTok drept doi dintre cei mai mari rivali ai săi.
GAMES: Netflix își lansează propriul studio de jocuri video.
Netflix face echipă cu Ubisoft pentru a lansa trei jocuri exclusive.
Directorul operațional Netflix, Greg Peters, a recunoscut că compania încă învață și despre industria jocurilor de noroc.
El a spus: „Vom fi experimentali și vom încerca o grămadă de lucruri. Dar aș spune că ochii pe care îi avem asupra premiului pe termen lung se concentrează într-adevăr mai mult pe capacitatea noastră de a crea proprietăți care sunt conectate cu universurile, personajele, poveștile pe care le construim.”
INTERNET OF THINGS, NETFLIX, TIKTOK, TECH, GAMING, TECHNOLOGY, JOCURI ONLINE, TEHNOLOGIE PENTRU CREAREA DE JOCURI, PLAY GAMES, ENTERTAIMENT, DISTRACTIE, FUN, UBISOFT,